Nano Design

Nyheter

Innlegg i Profilmateriale
Queen's Award for Enterprise i vinden

I år 2000, da Nano + Munch var studenter på Robert Gordon University i Aberdeen, vant de en nasjonal konkurranse om å redesigne logoen for Queen's Award for Enterprise. Queen's Award for Enterprise er den mest prestisjefylte prisen britiske bedrifter kan oppnå.

En talsmann for Queen's Awards-kontoret sa: "We are delighted with the new emblem. It is simple and elegant and will quickly become an easily recognised symbol of the prestige which a Queen's Award confers."

På studietur til London nå i vinterferien fikk Nano + Munch morsomt gjensyn med logoen :)

(Prisen har nå byttet navn til The King’s Award for Enterprise)

Les mer om saken her >

Praktisk samtaleverktøy om seksualitet – RVTS Øst

Samtaler med unge om seksualitet innebærer alt fra å kunne snakke om den sunne, lekne seksualiteten til grensesetting, både for seg selv og andre. Å gi voksne konkret og praktisk hjelp til slike samtaler, er ideen bak Play it Right. Nano har stått for den visuelle utformingen av Play it right som består av en fysisk koffert med følgende innhold: 7 kortstokker, håndbok, stressterninger og et samtaletermometer. Illustrasjoner er laget av Cathrine Finnema.

Juleøl
kantar_thirst.JPG

Nano Design er nå også i ølbransjen og har laget emballasje til juleøl for Kantar – Kantar Thirst.

Datatilsynet øker synligheten

Nano har designet reflekser / slap wraps for Datatilsynet. Disse ble spesiallaget etter designet vi har laget for Datatilsynets kampanje "Nye personvernregler fra 2018".

Landsmøte med nye trykksaker

I forbindelse med landsmøtet til ONF - Organisasjon for norske fagskolestudenter, hadde de behov for nye trykksaker. Nano designet rollups, mapper, brosjyre, håndbok og plakat.