Nano har designet en ny brosjyre for Minorga Vekst, og deres nye, miljøvennlige gjødselprodukt.
Nano har designet nye visittkort for Better Wines. Kortene er i dyp blå med folie i sølv, og understreker eksklusiviteten i utvalget til firmaet.
IEH har lansert nye nettsider for LRN (Local Resources Network) for sine medlemmer. LRN er et nettverk av kvalitetssikrede lokale rådgivere og eksperter i produsentland, og har forbedringer av arbeids- og miljøforhold som sin kjernekompetanse.
Nano har designet nettsidene, som kan sees her.
Årsrapporten til IEH er nå ute. Vi har basert designet på fjorårets rapport, med noen nye grep. Rapporten ble presentert på IEHs årsmøte.
IEH lanserte, i samarbeid med sine søsterorganisasjoner Dansk Initiativ for etisk handel (DIEH) og ETI i Storbritannia rapporten Living Wages in Global Supply Chains: A New Agenda for Business. Nano har stått for design og produksjon.
Med fagrapporten, ønsker IEH å løfte debatten om levelønn.
Flere bilder fra rapporten kan du se her.
IEHs brosjyre Ressurssenter for bærekraftige leverandørkjeder er nå ute på engelsk, og Nano har stått for design og trykk.
Nano har designet omslaget til Etta og Otto og Russel og James fra Juritzen forlag. En fin og sart bok, perfekt påskelektyre, som omtales som en roadmovie for gamle mennesker. Du kan lese mer om boken her.
Nano har designet nye, lekre visittkort for Chitra, med gullfolie.
Nano har i samarbeid med Musicbox laget plakat og folder brukt på Motemessen 2015.
Nano har utformet en informasjonsfolder i samarbeid med IEH, krydret med sterke bilder og symboler.
Nå er håndboken i antikorrupsjon for næringslivet også ute. Den andre håndboken i serien fra Transparency International viderefører designet vi satte opp i håndboken for kommunene. Flere bilder kan sees her: nanodesign.no/#/transparency-international/
Sammen med Transparency International har Nano Design laget en viktig håndbok i kampen mot korrupsjon. Boken er flott illustrert av illustratør Cathrine Finnema.